Menu

|
 |
 |
 |
Re: Wiehnachte
[ Antworten ] [ Antwort schreiben ] [ chatserver.ch Forum ]
Geschrieben von DarkAngel am 20. Dezember 2001 um 22:59:51:
Als Antwort auf: Wiehnachte geschrieben von wers wott woesse cha omefroge am 18. Dezember 2001 um 17:36:40:
Wienachte isch überflüssig und werd imemr meh nur zum Nutze vo de Gschäfter bewertschaftet. es gaht vo jahr zu jahr immer wie meh um d gschänk...ich selber han no nie psunders vill vo wienachte ghalte und zu dem stahni au, di beschissene familieträffe sind zum chotze. jedes jahr s gliche - sich vollfrässe - gschänk verteile und när sinnloses Züüg quassle. weni dur aarau laufe und die velle lüüt im stress gseh denki immer "scheidde muesch wohl glich no s eint oder ander chaufe" aber nie was grosses, es sell chlii aber bedütend sii Ich freu mi ufe Früelig. naja ich freu mi eigentlich shco wen das scheiss weinachtsgetummel verbii isch...wen weder einigermasse en normali stimmig chunt udn ned imemr die möchtegern wiehnachtsstimmig und de stress wo sich alli lüt mache..... Wienachte isch en christliche festtag. durum bedütet er för mich nüt. ich ben zwar reformiert, chan mich allerdings ned met de bible oder ergendwelche christliche ibildige glöcklich zeige, durum gsehni kei sinn i wienachte. s isch e tag wie jede ander, nur muen mer ned schaffe zum glöck muesi das jahr ned met de familie fiire, sondern chan met dere familie fire wo mer wörkli öppis bedütet und wo ned wie be minere jedes zwoite wort hüchlerei, lügerei und schliimerei isch merry xmas cu DA
|