chatserver.ch - Der mehrsprachige Schweizer Chat

Menu

Startseite
Login
Forum
Für Euch
Hilfe

Umfragen-Archiv
Datenschutz/Privatsphäre
Copyright Info

Au an alli

[ Antworten ] [ Antwort schreiben ] [ chatserver.ch Forum ]

Geschrieben von Entchen am 16. April 2001 um 00:27:22:

Als Antwort auf: An Alli geschrieben von MC Bärli am 15. April 2001 um 23:41:04:

Ich be au em mcb sinere meinig, en letschter ziet benähme sech em chat alli sehr denäbe, es geht sehr wenigi usnahme ond die wösset das glaub au, wo no normal send. Was esch met euch los, send er ergendwie ned so hondert, wen er ned guet droffe send, de düend das amene Baum useloh oder a socht öperem, aber chömed bitte ned eifach en chat ond fluechet omenand, ich rede do glaub au no vör es paar anderi...
Was dänked er euch eigentli debie, wen er eifach iechömed ond meined er seiged die geilschte chöned do alli chli goh fertig mache, er send ehrli eifach ......
ond das met dem hendedore rede, das hani langsam au satt, ich be meischtnes au ehrli ond ich werd au nögschtens es paarne lüüt mini meinig säge, wöll lang mach ich do au nömme met, mech schiesst das au ah, euches ewige getue, send er eigentli no em chendergarte?
Ich hoffe das besseret sech, wenn ned, mer esch glich, er müernd d`Konsequenze devo träge, wen er kickt wänd wärde oder verbannt, mis Problem esches ned...
Das hani eifach mol wölle säge.
Es grüessli as MCB
*hgfg*
Ond an alli andere, wo wösse das ich sie Grüesse well.
Entchen

Antworten

Antwort schreiben

Name:
E-Mail:
Subject:
Kommentar:
Optionaler Link (URL):
Optionaler Link (Titel):

Obige Aussagen widerspiegeln die Meinungen ihrer jeweiligen Autoren.
Diese müssen nicht unbedingt mit den Ansichten von chatserver.ch übereinstimmen.

Copyright © 1997-2004 by Siteware Systems GmbH, Mägenwil.
Alle Rechte vorbehalten.