chatserver.ch - Der mehrsprachige Schweizer Chat

Menu

Startseite
Login
Forum
Für Euch
Hilfe

Umfragen-Archiv
Datenschutz/Privatsphäre
Copyright Info

Re: Chatserver heute!

[ Antworten ] [ Antwort schreiben ] [ chatserver.ch Forum ]

Geschrieben von Sirius am 30. April 2001 um 17:03:19:

Als Antwort auf: Re: Chatserver heute! geschrieben von Jeremy am 30. April 2001 um 13:50:09:

hey jj, tue ietz ned so verbetteret, glaubsch wörklech dases do enne so vel het wo di onsympatisch fende? wo öppis gäge dech hend? i glaube ned. du glaubsch velech i zelle au do dezue, aber das stemmt au ned, wörklech. i säge da ietz ned nome zom di ufstelle oder so, i meines au so. falls es wörklech mol es chattertreffe get wie schomol wieni ghört ha, müesstisch du secher au go, wel du besch en teil vo dem chat do!!!! so, weis au ned was di andere denke, aber schribet ned ietz alli das der de jj gern hend, i meine nome so, schribet wörklech was der denked, au öbere chat im allgemeine. ich persönlech glaube ned das de chat jemols werd rl2 werde, wel: leute kommen, leute gehen, ergend einisch werd sech die chatterzahl do stabilisiere. ajo, no öppis, grad höt hemmer ide schuel dröber diskutiert wie das esch wege enand d meinig säge. ich fende das do im chat eifach präkar, wel: 1. es cha völlig falsch verstande werde 2.en kritik uszdröcke, formuliere ond so esch verdammt schwerig, wel en mönsch esch es komplizierts wäse, wo vel sache metenand verbonde send, alles hanget zäme, ond do im chat, ond au wemme sech velech afe einisch troffe het het me no lang ned isecht is läbe vom andere, wels vel z komplex esch. also dorom, kritik jo klar wel hendedore esch ebe secher schlecht, aber kritik zroghaltend ond sachlech, ned es gröcht grad ine kritik omforme, mer wend doch do ned primitiv werde oder. so, fertig för höt. i hoffe es melde sech no meh osser de jj ich onds mcb!!!!!

Antworten

Antwort schreiben

Name:
E-Mail:
Subject:
Kommentar:
Optionaler Link (URL):
Optionaler Link (Titel):

Obige Aussagen widerspiegeln die Meinungen ihrer jeweiligen Autoren.
Diese müssen nicht unbedingt mit den Ansichten von chatserver.ch übereinstimmen.

Copyright © 1997-2004 by Siteware Systems GmbH, Mägenwil.
Alle Rechte vorbehalten.