hmmm... *weissnichtwoanfangen*
[ Antworten ] [ Antwort schreiben ] [ chatserver.ch Forum ]
Geschrieben von Jeremyj am 08. Mai 2001 um 14:26:43:
Jo also es isch ebe e sehr e schwierigs und heickels thema und dorum muess i die richtige wort sueche! I find de chat würkli ein vo de beschte! I ha mi früender immer Wohl gfühlt! Und ha im chat es paar gueti Kollege und beschti Fründ gfunde (Cubs und Osi...) und jo es isch eifach nüme so wie früender! i ha jetzt au mit em mek stress (ärger) :-( und das will i eigentli nid aber es wird sich warschinli nüme ändere! i verstohne au wieso er hässig isch uf mi und uf die ander siete verstohne ig ihn nid! also jo wenn er will mit mir rede drüber bi i offe für e ärnschts gspröch aber ohni z stritte! *mussaberauchselbstaufpassen* aber mir schaffe das also an mir liggts nid! aber irgend wie ha ichs gfühl das ihr mi nüme e so oder teilwies gar nüme möget! also i has extra so uf mi bezoge das i mi so fühl es muess nid so si! also es macht mi irgendwie scho huere drurig au das wo jetzt so abgoht im chatserver (intern)Also i weiss nid vielicht chum i nüme cho chatte i weiss nid öp das für euch nid e chli besser wer! Ha eu alli mega gärn!
|