chatserver.ch - Der mehrsprachige Schweizer Chat

Menu

Startseite
Login
Forum
Für Euch
Hilfe

Umfragen-Archiv
Datenschutz/Privatsphäre
Copyright Info

Re: mek

[ Antworten ] [ Antwort schreiben ] [ chatserver.ch Forum ]

Geschrieben von mek am 08. Mai 2001 um 17:36:44:

Als Antwort auf: mek geschrieben von Jeremyj am 08. Mai 2001 um 15:34:33:

Du saisches selber: Du willsch en Mensch und kein Bot ha --> en Bot hört jedem zue, aber ned alli Mensche chöme mitenand uus, es isch also menschlich, wenn mr ned jede gliich gern hett.

Und eins wett ich scho klarstelle:
Wenn du miteme Problem das de Chat betrifft zu mir chunnsch, denn lehn ich das sicher ned ab! Wel für DAS bini do. Wenn du aber Chatmasterfunktione wüsse willsch obwohl gar kei Chatmaster bi eus bisch, denn ghört das genauso wenig zu mine Uffgabe als Chatmaster wie wenn du diini Probleme bi mir abladesch --> ich fühl mich als Chatmaster weder für de Support vo digichats noch für en Abladeplatz für persönlichi Probleme zuständig --> und das hett weder öps demit z'tue, dass dich de ganz Chat ned mag, noch dass de Chatmaster mek öps gege irgendwelchi Chatter hett --> es isch de MENSCH mek wo ned mit dir über das diskutiere will.

Und es isch natürlich eifach im Chat und im Forum gege mich z'schiesse statt mit mir z'diskutiere --> wenn do öper en ernschthafti Diskussion über das was passiert isch aafange muess bisches wohl DU!

> Also mek i find e Chatmaster isch scho e stück wiet er ahsprechsperson und wenn de das nid willsch si de chasch jo eigentli grad e roboter (bot) ine due will jo de cha de eifach nume s einte aber het nüt Mönschlichs!

Antworten

Antwort schreiben

Name:
E-Mail:
Subject:
Kommentar:
Optionaler Link (URL):
Optionaler Link (Titel):

Obige Aussagen widerspiegeln die Meinungen ihrer jeweiligen Autoren.
Diese müssen nicht unbedingt mit den Ansichten von chatserver.ch übereinstimmen.

Copyright © 1997-2004 by Siteware Systems GmbH, Mägenwil.
Alle Rechte vorbehalten.