chatserver.ch - Der mehrsprachige Schweizer Chat

Menu

Startseite
Login
Forum
Für Euch
Hilfe

Umfragen-Archiv
Datenschutz/Privatsphäre
Copyright Info

Chat

[ Antworten ] [ Antwort schreiben ] [ chatserver.ch Forum ]

Geschrieben von Stony am 10. Juni 2001 um 21:19:00:

Ich be de asicht s'chat lebe nehme vel zvel z'ernst!! meine för die einte lüt im chat isch das do wie es 2.lebe wos chöne flöchte, scho klar het mer kollege do inne aber mer sett das alles ned so ernst neh!
Früehner idem Chat isch es no easy gsi, all send no nett zonenand gsi, aber höt isch es anders es isch ergendwie: jede het ergend es problem met em andere ond das stresst!
En grond devör send secher Chattreffs... also ich säge ned das mers ned lostig het aber ich be de meinig mer verlürts intressi am andere wenn mer ne schomol troffe het! Ich werd sehr wahrschinli nie anes Chattertreff go well ich de reiz am chatte ned wett verlüre.
Ond es isch ned guet wenn sich Chatmasters au no gegenand stelle... das isch öpe s'letschte was es brucht, es chöme emmer meh neui chatter in CS also sette mer die ehner herzlich begrüesse als grad met anderene ihrne problem konvrontiere! easy das wärs öpe hoffe es macht öberhaupt sinn was ich euch do mitteilt ha (weiss selber ned recht)

ich ha no welle säge das ich met niemertem idem chat es problem ha sogar ned emol met em boarderli , er isch eifach en zietvertrieb im chat :-) jäjo das wers öpe schöne obe no oder was au emmer

der UT-Clan von Steffi/Sirius/Hexagon/nela/Stony

Antworten

Antwort schreiben

Name:
E-Mail:
Subject:
Kommentar:
Optionaler Link (URL):
Optionaler Link (Titel):

Obige Aussagen widerspiegeln die Meinungen ihrer jeweiligen Autoren.
Diese müssen nicht unbedingt mit den Ansichten von chatserver.ch übereinstimmen.

Copyright © 1997-2004 by Siteware Systems GmbH, Mägenwil.
Alle Rechte vorbehalten.