| ||||||||||
Menu![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Chatserver heute![ Antworten ] [ Antwort schreiben ] [ chatserver.ch Forum ] Geschrieben von Jeremy am 30. April 2001 um 01:56:06: Hoi zämäI ha mol öpis zur situation vom Chatte welle sage! Und das wär mir müen uffpasse das mir nid immer wie nöcher here chöme ans Ruebliland! DAs wer s schlimmschte wo chönt passiere! Für mi isch das do nämli dr beschti chat wo i je gseh ha und am ahfang ha i mi do Pudelwohl gfühl! i bi dr d Athena (shalini) in de Chat cho und de spöter wieder durs supi (chli häx)und sit emene ziitli isch es eifach nüme e so! i hoff das sich das wieder ändere wird! i weiss au das i im Moment eifach es paar gegner ha und i weiss teilwies nid wieso! Und das find i schad und vorallem denn wenns eine vo de Chatmaster isch :-( was mi sehr drurig macht 8de wo i mein weiss es!)I ha rein gar nüt gege ihn aber mi dunkts bi ihm mach i alles falsch! i weiss nid aber langsam au sit dr boarder do icsh wo so unrueh stiftet raschte mir alli schneller us! i weiss nid öps am Boardi liggt oder an öpis anderem! aber i finde usser dr Boarder het jede die gliche recht i dem chat! und keine Usgschlosse! und dr Boarde het si ou mol gha aber er het si vo mir usgseh verspielt! Er het si sicher au mol gha! und i mag mi ou no an die ziit errinnere wo i mi für ihn igsetzt ha aber das würd i hüte nüme mache! I will jetzt nid tiefer zu mine Problem ih go will i dänk die werde eu nid interressiere aber i finde im chat döf keine gege dr ander usgspielt werde oder suscht so öppis in dere ard! und i chum eigentli in chat zum vo mine Problem abzschalte und spass zha! und obwohl im chat neui Problem chöme und i mir scho par mol vor gno ha nüme zcho dr chat isch eifach mini ersatz familie! Ob dir das sie wend oder nid für mi isch es so! Also i hoff das ihr mi immer no so ufnemet wie ig bi und i versueche natürli ou mis beschte z geh! also i sött jetzt mol is bett und au mini äugeli zue mache! meh gseht sich im Chat wieder!
Antworten
Antwort schreiben | ||||||
Copyright © 1997-2004 by Siteware Systems GmbH, Mägenwil. |